środa, 4 września 2013

Double R duo

Rose i jej towarzysz Rhysifer



TO READ IN ENGLISH, TRANSLATE IT ON THE SIDE -------> 




Coś o sesji, nie wiem jak ją opisać, nie wiem do jakiej kategorii się zalicza, wszystko jest w niej po trochu. Powiem tyle, że jestem z niej zadowolona chociaż była ona zrealizowana dość dawno, około rok temu. Długo nie musiałam myśleć nad realizacją, po prostu napisałam do Rose z koncepcją sesji i poprosiłam, żeby skontaktowała się z jej dobrym znajomym Rhys'em. Stylizacje omówiłyśmy przez telefon i na drugi dzień wszyscy byliśmy gotowi. Pamiętam tyle, że był dosyć wietrzny dzień ale szybko znalazłam dobre miejsce pasujące do sesji, którą miałam już w głowie przez dobre dwa dni. Miejscem tym okazał się "Music Department", który należał do jednego z najlepszych uniwersytetów w Anglii. Makijaż robiony na miejscu, nie był zbyt specjalny. Rose sama zrobiła sobie zwyczajny dzienny makijaż, który pasował do wszystkiego. Stylizacja była pomysłem Rose a z jej towarzyszem nie było problemu; Rhys ubiera się tak na co-dzień i to jest nie codzienny widok spotkać 19 letniego chłopaka/faceta, który się tak ubiera dlatego byłam zdumiona tym, że mogę kogoś takiego sfotografować i nawet całkiem dobrze spisał się przed obiektywem. Jestem w 100%, że jeszcze będę z nim współpracować.
A tu przedstawiam kilka efektów obróbki zdjęć, reszta jest na Facebook'u :) 




Zapraszam do komentowania i do zaglądania na:













1 komentarz:

Zapraszam do komentowania,

Karolina Stolarek